Challenge
Het is een gegeven. Elk jaar strijden de zorgverzekeraars om de groep overstappers. En elk jaar hoort iedereen in november pas hoe hoog de premies worden. Univé voorspelt niet de goedkoopste te worden. En het marketingbudget is minimaal. Univé biedt wel standaard Zorg Extra’s. Extra services die net dat beetje aandacht meer geven. Zoals vervangende mantelzorg, 24/7 een dokter bij de hand en voedingsadvies op maat. Hoe kunnen we met de Zorg Extra’s de zorg-oorlog winnen?
Idee
Door het beperkte budget focussen we op één medium: radio. Daar gaan we de luisteraar raken. In 25 seconden word je meegenomen naar een herkenbare zorgsituatie, gewoon bij iemand thuis. Het is zo geschreven dat je zelf de context eromheen bedenkt. En mee voelt. Dan hoeft Univé er alleen nog maar voor jou te zijn.
Zo zorgen we voor elkaar. En zo zorgt Univé voor jou met Zorg Extra’s.
Special thanks to...
Deze campagne heb ik bij DEPT ontwikkeld met Stan Severin en Sjoerd Verbrugge.