WERK       |       OVER RENÉ       |       CONTACT

René Verhagen?

Wat doe ik?

Mijn hart klopt als ik iets mag bedenken voor je.

Mijn handen jeuken als ik iets mag vormgeven.

En ik vind taal wonderlijk mooi om mee te stoeien.

Ik ben dus conceptdenker, art director en copy writer in één.

Met 3 doelgroepen.

Ik kom graag werken voor je reclamebureau.

Aan ‘klantzijde’ help ik je in house op je marcom-afdeling.

En ben je mkb-er? Dan ben ik je personal creative director.

Samen zetten we je bedrijf, je naam, je product of dienst in de markt. 

 

Wie ben ik?

Ik ben René Verhagen.

Op de wereld gezet in 1974.

 

Als jongste lid van de ADCN begin ik bij HVR in Den Haag. Bas Korsten en ik zijn daar een junior team. Bas gaat naar DDB. Ik naar TBWA\CC, gevolgd door BLRS/EURORSCG, BSUR, XXS, JWT, WTA & DEPT®BANL.

Het lijkt wel een dyslectisch alfabet…

Bij XXS ontmoet ik Saskia Meijer. We helpen XXS groeien. Winnen wat prijzen en verhuizen samen naar JWT. Opgeteld werk ik 18 jaar met haar. Maar we zien dat in teams werken niet heilig is. Het is verfrissend om met anderen te werken. Andere disciplines, andere skills. Dus we gaan onze eigen weg en komen elkaar nog vaak genoeg tegen. Het meeste werk op deze site is van ons samen.

Ik verken mijn solo-vaardigheden verder als creative lead bij DEPT®. Met de taak het merk Univé op te poetsen. Ik ben trots op de glans die langzaam tevoorschijn komt. 

 

Het landschap voor creatives verandert. Marcom holdings slokken bureaus op. Aan de andere kant van het spectrum komen er funky bureaus bij. Aan klantzijde zie je dat een eigen creatieve vloer normaal wordt.

Ik besluit te freelancen. Bij bureaus, inhouse bij bedrijven en ik bouw mijn eigen klanten-base in de mkb-sfeer.

And. I. Love. It.

Werken voor 3 doelgroepen. En toch baas blijven over je eigen ik. Wat wil een mens nog meer?

 

Ja. Een gezin. Een huis in Haarlem. Een hobby. Of twee.

Ik ben gek op autosport en mag mezelf officieel coureur noemen, al dan niet van het laagste niveau.

Autofiel dus.

En audiofiel. Ik schrijf zonder commerciële ambitie songteksten en muziek en breng het uit met Feike de Wit onder de naam Swollen Avocado. Omdat muziek verbindt. Ogen opent. En je mind opent.

 

Ik hou van open minds. Ook van die van jou.

Nodig me gerust uit voor een bakkie. Neem ik de bokkenpootjes mee.

06 - 26 172 398.

 

Grtz,

René.

 

 

 

Gewerkt voor:

 

Amsterdam Admirals, Anderzorg, Andrélon, Assissa, Basic-Fit, Binck Bank, Bonbébé, BNR, Brand Bier, Campina, Cando, Carglass, Citroën, Cordaid Memisa, Decade Events, Decathlon, Delta Lloyd, DekaMarkt, Dierenbescherming, Dirk, Essent, Expert, het FD, Florius, FNV, Footlocker, Frecious, GAMMA, Gemeente Den Haag, Greenberg Traurig, Groenewoud van Kesteren, Hands24x7, Healthy People, Horeca Vak College, Heineken, Heinz, HEMA, ING, Iris Optiek, JustHoreca, De Jong & Laan, De Kinderbescherming, Kinzo, Kitkat, Kobo, KPN, Lingen’s Blond, Loyalis, Marktplaats, Marqt, Mazda, Media Markt, Mercedes-Benz, Micazu, Miele, Nationale Postcode Loterij, Nationale Nederlanden, Nespresso, New10, Nierstichting, Nissan, NVM, Online (en het voormalige @Home), Opel, Oxxio, Philip Morris, PinkRibbon, Pokon, Polis Direct, Postbank, Philips, PLUS, Port of Rotterdam, Purina, Rakuten Kobo, Randstad, Remia, Robijn, Route Mobiel, Samsonite, Schoevers, SEAT, Sioux Technologies, Snappcar, Sol, Stichting Nederland Schoon, Stinger, Tele2, De Telegraaf, Tempo Team, Tena (SCA), Telfort, The Rush Race Rentals, Titan Racing, La Trappe, Uber Eats, Univé, VakantieVeilingen, Vereniging Eigen Huis, Verkade, Videoland, Vodafone, VodafoneZiggo, Vomar, Vorwerk, Vriendenloterij, WE, Whirlpool, Woordbedrijf.nl, Wunderman Thompson, Yacht, Ziggo.